No clients, no glory

Wat is de bedoeling van 'klant centraal'?

Maureen Hendriks,
23-9-2014

Hoe willen wij samen in de financiële dienstverlening zaken doen in de eenentwintigste eeuw? De focus van deze bedrijven ligt nog te veel op de interne bedrijfsvoering. Kostenreductie, massaontslagen en compliance-eisen vragen de volledige aandacht. Maar welke toegevoegde waarde leveren wij eigenlijk voor onze klanten?

'De klant centraal' in de praktijk

Wij hebben een marktverkenning uitgevoerd bij twintig bedrijven via kwalitatieve diepte-interviews met verantwoordelijke managers en directieleden. We onderzochten hoe in de praktijk de koppeling met de klant verloopt vanuit verschillende bedrijfsperspectieven. Lees verder over ons onderzoek, de bevindingen en aanbevelingen in het artikel: No clients, no glory - wat is de bedoeling van klant centraal?

Bent u benieuwd hoe klantgericht uw organisatie is en waar nog winst te behalen is? WagenaarHoes kan uw organisatie helpen om meer toegevoegde waarde aan uw klanten te leveren. Neem contact op met Jan Willem Kradolfer.

Deel deze pagina